• Imprimeix

L'Oficina de Consum de la Garrotxa resol satisfactòriament per als consumidors el 74% de les reclamacions del 2017

Creix el nombre de persones ateses, però disminueixen les reclamacions per tercer any consecutiu.

30/01/2018 11:01
Presentació de dades 2017 a la Garrotxa

Durant el 2017, l'Oficina de Consum de la Garrotxa va atendre 3.507 persones, de les quals 456 van presentar una reclamació (un 13,1% menys que l'any anterior, en una tendència que continua baixant), 14 van presentar queixes, 3 denúncies i la resta –3.034– van ser demandes d'informació (un 12,24% més que l'any anterior). Són les dades que mostra la memòria d'activitat de l'Oficina Comarcal durant l'any passat, que s'han donat a conèixer avui amb la presència de la directora de l'Agència Catalana del Consum, Montserrat Ribera.

Tot i que el nombre total de persones ateses continua creixent, el nombre de reclamacions tramitades ha disminuït per tercer any consecutiu, la qual cosa confirma la bona tasca de prevenció i informació que es du a terme des de l'Oficina de Consum. 

Els serveis d'electricitat, aigua i gas continuen al capdavant dels sectors que generen més reclamacions, seguit dels serveis de telefonia i internet.