• Imprimeix

Per internet

  • Identifiqueu les característiques del producte o servei, el preu i el cost del transport, la forma de pagament i la modalitat de lliurament.
  • Abans de confirmar la compra, vigileu que no hi hagi opcions premarcades que puguin implicar despeses addicionals.
  • Comproveu que el venedor us envia la confirmació de la compra amb la referència de la transacció i conserveu el missatge.
  • En cas d’incidències, guardeu sempre constància de l’error per si heu de reclamar posteriorment càrrecs indeguts.
  • Sempre que no s’indiqui un altre termini, el lliurament del producte o el servei s’ha de fer dins dels 30 dies següents a la realització de la compra.
  • Disposeu d’un període mínim de 14 dies per retornar la vostra compra (amb algunes excepcions, com és el cas dels productes personalitzats o fets a mida, els productes peribles com ara aliments o aquells que no es poden reutiltzar per raons d'higiene, etc.). Llegiu la informació sobre la política de canvis i, davant del dubte, pregunteu.
  • Només us poden cobrar despeses de devolució si us ho van informar en el moment de la compra o si vau triar un sistema de lliurament més costós que l’ordinari.
  • Si us han concedit un crèdit per finançar el preu del contracte, l’exercici del dret de desistiment implica la resolució del crèdit sense cap mena de penalització.
  • L’enviament del producte ha de contenir l’adreça de contacte de l’establiment, la factura corresponent, la garantia i el formulari de desistiment.

 

Data d'actualització:  26.02.2018