• Imprimeix

Taxi

  • Les tarifes per al servei de taxi són establertes periòdicament per l'Administració i han de ser visibles a l'interior del taxi, incloent-hi els suplements i les tarifes especials.
  • Tingueu en compte que hi ha un suplement tarifari pel servei en horari nocturn i en dissabtes i dies festius.
  • Per als trajectes interurbans, informeu-vos abans de quin pot ser el preu total del servei.
  • En l’Àrea Metropolitana de Barcelona, els taxis poden cobrar suplement per:
    • viatges d'entrada i sortida d'aeroports i d'estacions marítimes o ferroviàries.
    • cada maleta o paquet superior a 55 x 40 x 20 cm.
    • nits especials (Nadal, Cap d’Any, etc.).
  • Els gossos pigall que acompanyen persones invidents han de ser admesos gratuïtament.
  • El transport de cotxets de nens i de cadires de rodes també és gratuït.
  • Heu de poder triar el recorregut que considereu més adient.
  • Teniu dret a rebre un rebut o una factura amb el preu total del trajecte, l’origen i el final i les dades de la llicència del vehicle.
  • En cas de desavinença amb el transportista per qualsevol problema relacionat amb el servei, demaneu-li el full oficial de reclamació i si en el termini de 30 dies no heu obtingut resposta, o bé la resposta no és satisfactòria, podeu adreçar la vostra reclamació a la Junta Arbitral del Transport de Catalunya, l’organisme competent per resoldre les controvèrsies en els serveis de transport terrestre (autocar, taxi, tramvia, funicular, etc.).
  • També podeu remetre queixes a l'Institut Metropolità del Taxi.
Data d'actualització:  29.01.2018