Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Agenda

Curs sobre La gestió de les reclamacions de les persones consumidores en el sector del transport aeri i terrestre
l'organitza de manera conjunta l'Agència Catalana del Consum i la Diputació de Barcelona (28/09/2017)

Visió general de la situració actual dels serveis d'atenció al client de les grans empreses del sector del transport de passatgers aeri i terrestre, la seva organització i les seves relacions amb els organismes de consum.

Població: Barcelona
Data activitat: 28/09/2017
Data finalització: dijous 28 i divendres 29 de setembre de 2017
Destinataris: Professionals de les administracions públiques competents en matèria de consum i Associacions de Consumidors
Lloc: Aulari de l'edifici Serradell-Trabal del Recinde Mundet. Pg. Vall d'Hebron, 171, 08035 Barcelona
Ponents: veure programa adjunt
Horari: de 9:30 h a 14:00 h



 
 

012