Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Notícies

L'Oficina de Consum de la Garrotxa presenta la seva memòria del 2016
Els serveis d'aigua, llum i gas lideren les reclamacions dels garrotxins (24/02/2017)

null

L'Oficina de Consum de la Garrotxa ha presentat la seva memòria d'activitat del 2016, amb la presència de la directora de l'Agència Catalana del Consum, Montserrat Ribera. Les dades mostren un augment del 4,5% en les consultes ateses i una disminució del 8,3% en les reclamacions presentades pels garrotxins.

En tot el 2016, l'Oficina de Consum a la comarca va atendre 3.125 visites, 137 més que l'any anterior. D'aquestes, 525 persones van presentar una reclamació, 9 van ser queixes, 1 denúncia i la resta (2.590) van ser demandes d'informació.

Un 32,26% de les reclamacions estaven relacionades amb els serveis de llum, aigua o gas (171 reclamacions). Els serveis de telecomunicacions i Internet representen el 29,06% de les reclamacions (154).

En global, el 63,3% de les reclamacions presentades a l'Oficina de Consum de la Garrotxa s'han resolt de forma satisfactòria per als consumidors.



 
Documentació

Nota de premsa (Fitxer)
[ Tornar a notícies ]
 

012