Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Notícies

Pugen un 7,8% les reclamacions i un 1,2% els casos resolts per mediació a la demarcació de Tarragona
3 de cada 10 reclamacions són per temes relacionats amb les telecomunicacions i internet (28/04/2017)

Foto de la directora durant la roda de premsa

La directora de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Montserrat Ribera, acompanyada de la directora dels serveis territorials d'Empresa i Coneixement a la demarcació, Carme Mansilla, del subdirector d'Atenció als Consumidors, Josep Maria Recasens, i del subdirector de Disciplina de Mercat, Albert Melià, ha presentat avui a Tarragona la Memòria d'Actuacions 2016 de l'ACC de la demarcació de Tarragona. Entre les dades destaca que l'any passat es van presentar 2.572 reclamacions de consum, un 7,75% més que el 2015 i que es van resoldre 1.408 casos per la via de la mediació, un 1,22% més que l'any anterior.


En el marc de la presentació, la directora de l'ACC, Montserrat Ribera, ha valorat positivament les dades però ha assegurat que "ens agradaria millorar-les encara més". La directora també ha explicat que "el consumidor cada vegada més utilitza d'altres canals per fer arribar les seves reclamacions o per informar-se" i en aquest sentit Ribera ha assegurat que "l'ACC seguirà reforçant aquests nous canals, com per exemple l'app, de la qual hem notat un creixement important de descàrregues".


La directora de l'ACC ha avançat que "treballarem per augmentar el nombre d'establiments adherits a la JACC i arribar a més gent; l'escola de consum és una de les bones eines per fer-ho". [notícia completa a Nota de premsa]



 
 

012