Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Notícies

Creixen un 45% els casos resolts per la via de la mediació de consum a Lleida
Per contra, les reclamacions cauen un 4,76% (08/05/2017)

La directora de l'Agència Catalana del Consum (ACC), Montserrat Ribera, acompanyada del delegat del Govern a Lleida, Ramon Farré, i del director dels Serveis Territorials d'Empresa i Coneixement a Lleida, Ramon Alturo, ha presentat avui els resultats de la Memòria d'Actuacions 2016 de l'ACC a la demarcació. Entre les dades presentades destaca l'increment del 44,87% dels casos resolts per la via de la mediació de consum; del 37,56% de les consultes i del 2,07% de les denúncies. Per contra han baixat les reclamacions en un 4,76%.

Durant la presentació del balanç, Montserrat Ribera ha valorat positivament les dades, ja que "han pujat les consultes, han baixat les reclamacions i hem augmentat els casos resolts per mediació". Tanmateix, Ribera considera que "hem de seguir treballant per tenir més establiments a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya i que més estudiants passin per l'Escola de Consum". [notícia completa a Nota de premsa]



 
 

012