Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Inici > Recomanacions > Comprar per internet
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Comprar per internet

 

1. Verifiqueu que la pàgina web on compreu és segura i conté la identitat i l’adreça de l’empresa venedora.

2. Identifiqueu les característiques del producte o servei, el preu i el cost del transport, la forma de pagament i la modalitat de lliurament.

3. Abans de confirmar la compra, vigileu que no hi hagi opcions premarcades que puguin implicar despeses addicionals.

4. Comproveu que el venedor us envia la confirmació de la compra amb la referència de la transacció i conserveu el missatge.

5. En cas d’incidències, guardeu sempre constància de l’error per si heu de reclamar posteriorment càrrecs indeguts.

6. El lliurament del producte o servei s’ha de realitzar dins dels 30 dies següents a la realització de la compra, excepte que a l’oferta s’indiqui un altre termini.

7. Disposeu d’un període mínim de 14 dies per retornar la vostra compra, excepte productes personalitzats, peribles, que no es puguin reutilitzar per raons d’higiene, entrades d’espectacles, etc. Llegiu la informació sobre la política de canvis i davant del dubte, pregunteu.

8. Si us han concedit un crèdit per finançar el preu del contracte, l’exercici del dret de desistiment implica la resolució del crèdit sense cap mena de penalització.

9. L’enviament del producte ha de contenir l’adreça de contacte de l’establiment, la factura corresponent, la garantia i el formulari de desistiment.

10. En cas de reclamar i no rebre resposta o si aquesta no respecta els vostres drets, podeu contactar una Oficina Pública d’Informació al Consumidor (consulteu en aquest web l’apartat Queixa’t/Reclama/Denuncia).

Tornar a inici de pàgina

 

© 2011 Agència Catalana del Consum