Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)
Inici > Recomanacions > Gas: calderes
Agència Catalana del consum - www.gencat.cat

Gas: revisió de la caldera

 
Pel que fa al manteniment de les calderes de calefacció, sapigueu que:
  • Heu de fer la revisió cada 2 anys.
  • Com a propietari o usuari de la caldera heu de demanar la revisió a una empresa mantenidora o instal·ladora. Si no en coneixeu cap podeu sol·licitar informació a un gremi d'instal·ladors.
  • Els preus són lliures, demaneu un pressupost previ.
  • No teniu obligació de tenir un contracte de manteniment. Si us n’ofereixen un, mireu abans les condicions.
  • Les empreses que es dediquen a la instal·lació i manteniment de les instal·lacions de calefacció, climatització i aigua calenta sanitària, han d'estar inscrites en el RASIC (Registre d'Agents de la Seguretat Industrial de Catalunya. Consulteu INFONORMA) i en el Registre d'empreses instal·ladores/mantenidores d'instal·lacions tèrmiques en els edificis (REITE).
  • Si heu passat la revisió, l’empresa col·locarà una etiqueta autoadhesiva en un lloc visible de cada generador de calor o fred de la instal·lació i l'emplenarà amb les dades corresponents. També lliurarà el Certificat de Manteniment.

Atenció

Desconfieu de les visites no programades d'empreses que vénen al vostre domicili per realitzar la revisió, si no heu sol·licitat expressament i prèviament el seu servei

I recordeu que:

Més informació:

  • Consulteu el tema de consum Gas.
  • Trucant al 012:

    Telèfon d'Informació de la Generalitat 012
    Telèfon d'Atenció Ciutadana
    de la Generalitat de Catalunya 012

    Des de fora de Catalunya: 932 142 124 
    Des de l'estranger: 00 34 932 142 124

Tornar a inici de pàgina

 

© 2011 Agència Catalana del Consum